۷ پاسخ

من پاهام از 17 هفته دردش شروع شده. کلسیم میخورم

قرص بهت میده ب دکترت بگو

آره منم اینجور میشم بعضی وقتا دوم اسفند نوبت دکتر دارم بهش باید بگم تو هم به دکتر بگو

منم پهلوهام و زیر دلم همش درد میکنه

آره طبیعیه همین دیشب از دردش خواب نداشتم

شاید کلسیمت پایینه برای منم شروع شده باید به دکتر بگم

اره عزیزم ساشه منزیم بخور

سوال های مرتبط

مامان رادین💙🐣🧿 مامان رادین💙🐣🧿 ۸ ماهگی