۱۱ پاسخ

فقط بردمش اتلیه وعکس گرفتیم
کادوهم رفتیم اسباب بازی فروشی گفتیم هرچی برداشت میخریم یه مرغ نالان گرفت😐😂

ماشین کنترلی گرفتم واسش

ما این موتور شارژی رو گرفتیم

تصویر

النگو

من میخوام واسش النگو بگیرم

من ی تولد بزرگ میگیرم دیگه پول ندارم کادو بدم 😆😆

دستبند طلا. ماشین کوچولو خریدم گذاشتم رو کییکش

گردنبند گرفتم

من براش سکه پارسیان میگیرم می‌زارم کنار

منم میخوام بدونم مامانا..تولد بچم نزدیکه

تولد میگیرین مگ برای بجه یک ساله؟

سوال های مرتبط

مامان آقاآروین🤍👶🏻 مامان آقاآروین🤍👶🏻 ۱۵ ماهگی