من وقتی چیزا خیلی سرد بخورم اینجور میشم یه چایی بدون نبات بخور روده هات گرم شه ببین بهترنمیشی
شکمت سرد نیست؟
واسه من که از پریشب رفته سمت چپ داره زندگی میکنه
منم سمت راستم ی چیزی سفت میشه
صبحا منم اینجوریم فکر کنم طبیعی باشه از دکتر پرسیدم گفتی گاهی سفت شدن موقتی شکم طبیعیه
واس منم همین شکلیه
منم چند وقت اینجوری خودش سفت میکنه سمت راست 🥲 امروز میخام برم از دکترم بپرسم میگم یه وقت انقباض نباشه میترسم
آره عزیزم. گرسنه نیستی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.