اولا که اره برا پله اینا هست دوما زایمان زود رس مگه به همین الکیاعه اگه به این دردا بود من تا الان صدباری زاییده بودم
نه بچه الان ننمیمونه چند روز پیش یه خانمه ۳۱ زایمان کرد یک هفته بچه دستگاه بود بعدش مرد طفلکی
اصلااااا این فکرا به ذهنت راه نده
خیلی نگرانی برو یه ویزیت بشو
درد لگن طبیعیه تو این هفته ها گلم
چون جای بچه داره بزرگتر میشه
اگر با استراحت حل بشه اصلا جای نگرانی نیست
من که اگ یکم کارکنم یا پله،برم یا زیاد راه برم یا زیاد کارکنم فشار رحمی پیدا میکنم کمر درد میشم،یه جای دلم درد میگیره یا تیر میکشه، خلاصه که،میعهمم از استراحت نکردنه در صورتی که خاهر من صد برابر بیشتر از من کار میکرد ولی هیچیش نمیشد پس بدنا با هم فرق میکنن تو هم خیلی کار کردی بونت اینطور شده،قطعا استراحت کن تا خوب شی وگرنه بله زایمان زودرس ممکنه بگیری چون عضلات ضعیق میشن،طول سرویس پایین میاد و ممکنه زارمان زودرس بگیری امیدوارم کامل توضیح داده باشم و متوجه شی استراحت استراحت استراحت مهمترین رکنه تو بارداری
درد لگن طبیعیه منم خیلی دارم طوری که شبا اصلا خواب ندارم از دردش ..
بیشتر استراحت کن عزیزم
حداقل ۳۲ هفته را باید رد کنی تا شانس زنده موندن داشته باشه
چون ریه جنین کامل تشکیل نشده
شیافت بذار استراحت کن استرس نده بخودت
عزیزم استراحت کن این دوره لگن داره جا باز میکنه ماهیچهها هم کش میاد درد طبیعیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.