پستونک #شیر خشک # پوشک #

تصویر
۴ پاسخ

ما شمالیا چون خیلی فسنجون دوست داریم من اگر این تعداد میهمان داشته باشم یک کیلو گردو فسنحون درست می‌کنم قیمه رو کمتر درست می‌کنم

من گیلانیم عزیزم،تو مهمونیا برای این تعداد یک کیلو گردو،یک کیلو هم گوشت چرخکرده برای قیمه رشتی استفاده میکنیم

به نظر من نیم کیلو هم کافیه

چون دو نوع داری بنظرم ۷۰۰ گرم اینا

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۴ سالگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۴ سالگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۴ سالگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۴ سالگی
مامان متین مامان متین ۴ سالگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۴ سالگی
مامان نفس مامان نفس ۴ سالگی
مامان هاکان مامان هاکان ۴ سالگی
مامان هاکان🫀 مامان هاکان🫀 ۴ سالگی
مامان علی یار مامان علی یار ۴ سالگی