مشکلی ندارم پس چرا باردار نمیشم 💔🥺😭

۷ پاسخ

اگ مشکلی نباش حتما میش نگران نباش تا هفت ماه طبیعیه اصلا بهش فکر نکن میش

من ۷ ماه طول کشید باردار شدم

شوهرت ببر ازمایش حتما

غصه نخور بالاخره میشی سر موقع دختر داییم سه ساله ازدواج کرده همه آزمایشا و سونو ها خودش شوهرش رفتن هیچ مشکلی ندارن هر دو سالم ولی باردار نمیشن چون میگه همش استرس دارم ،همون استرس باعث میشه باردار نشی

هعی.... ان شاءالله خدا دامن تو سبز کنه 😔❤

اصلا استرس نداشته باشه بلاخره چند وقت زمان میبره تا بارداری بشی الان چند وقت داری اقدام میکنی؟

میشی انشاالله
استرس خودش بزرگترین عامل نشدن

سوال های مرتبط

مامان بارانم🩷وهدیه های کربلا💙💙 مامان بارانم🩷وهدیه های کربلا💙💙 قصد بارداری