سلام خانوما اویشن ضرر داره تو بارداری؟

۹ پاسخ

دم شده بله ضرر داره و خانوم باردار هیچ دمنوشی نباید بخوره
مقدار کم داخل غذا مشکلی نداره

بله منم شنیدم ضرر داره

بللللللللللله دم کرده ک اصلا
ولی حالا یه ذره پودرش تو غذا یا سس اشکال نداره خیلی کم

من اونروزبراپسرم باتخم مرغ بختم یکی دولقمه هم خودم خوردم شبش ترشح خونی اومدازم حالانمی دونم ازاون بوده یانه

تو غذا موردی نداره
تو غالب دمنوش مشکل داره

تو غذا مشکل نداره دم کرده خوب نیست

بله گلم

بله مخصوصا دم کردش

من تو لازانیا میخورم

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته پانزدهم بارداری
مامان آقا نیکزاد🩵🧸 مامان آقا نیکزاد🩵🧸 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مامان فندوق🩷 مامان مامان فندوق🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پسرام 🤰🏻 مامان پسرام 🤰🏻 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته هفدهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد