۷ پاسخ

منم ريسك بالا بودن انزيم هاي كبدي رو از مجرديم داشتم و دائم چك ميكردم اما اخرين ازمايشم خوب بود و چيزي رو نشون نميداد….ولي چند وقت خيلي تخم مرغ ابپز خوردم ديگه الان ترسيدم خيلي كمتر تخم مرغ ميخورم

من تو هفته های پایین انزیم کبدم بالا بود ۴ روز بستری شدم بعدش خداروشکر اومد پایین

اره خطرناک.هفتت خوبه دیگه نگران نباش.انشاالله نینی رو سالم بغل میگیری🌹

علائمت چی بود عزیز ؟

سلام میشه جواب بدی علائمت واسه آنزیم کبدی چی بود که بستریت میکنن

علایمت چی بود گلم

آره باید زایمان کنی خیلی خطرناکه

سوال های مرتبط