منم ريسك بالا بودن انزيم هاي كبدي رو از مجرديم داشتم و دائم چك ميكردم اما اخرين ازمايشم خوب بود و چيزي رو نشون نميداد….ولي چند وقت خيلي تخم مرغ ابپز خوردم ديگه الان ترسيدم خيلي كمتر تخم مرغ ميخورم
من تو هفته های پایین انزیم کبدم بالا بود ۴ روز بستری شدم بعدش خداروشکر اومد پایین
اره خطرناک.هفتت خوبه دیگه نگران نباش.انشاالله نینی رو سالم بغل میگیری🌹
علائمت چی بود عزیز ؟
سلام میشه جواب بدی علائمت واسه آنزیم کبدی چی بود که بستریت میکنن
علایمت چی بود گلم
آره باید زایمان کنی خیلی خطرناکه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.