۶ پاسخ

من ۱۲/۱۲ بود روز قبلش دکتر زنگ زد ک بیمارستان با تاریخ رند مخالفت کرده برا سزارین اختیاری.
گذاشت دو روز بعدش چون کنسلی زیاد بود خیلی شلوغ بود.

مال منم احتمالا یا 1/۱ یا 29 اسفند 🥴

اون موقع میشی چند هفته؟

منم نظرم رو ۱/۱ بود ولی دکترم گفت اون موقع خیلی شلوغه
باعث خطای انسانی میشه
الان برا ۱/۲ نوبت داده

ولی خوبه ها ۱/۱ 😍
ماهی ۲ هم گیرت میاد

آره یکم رسیدگی کمتر میشه
من ۱۲/۱۲زایمان کردم خیلی شلوغ بود و یکم رسیدگی کمتر بود

سوال های مرتبط

مامان دوتا فرشته مامان دوتا فرشته ۳ ماهگی