من ۱۲/۱۲ بود روز قبلش دکتر زنگ زد ک بیمارستان با تاریخ رند مخالفت کرده برا سزارین اختیاری.
گذاشت دو روز بعدش چون کنسلی زیاد بود خیلی شلوغ بود.
مال منم احتمالا یا 1/۱ یا 29 اسفند 🥴
اون موقع میشی چند هفته؟
منم نظرم رو ۱/۱ بود ولی دکترم گفت اون موقع خیلی شلوغه
باعث خطای انسانی میشه
الان برا ۱/۲ نوبت داده
ولی خوبه ها ۱/۱ 😍
ماهی ۲ هم گیرت میاد
آره یکم رسیدگی کمتر میشه
من ۱۲/۱۲زایمان کردم خیلی شلوغ بود و یکم رسیدگی کمتر بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.