منم ۲۲ وقت سزارینمه😭 نمیدونم چیکار کنم
بیمارستان ها مگه قراره تعطیل بشه عزیزم چرا انقدر نگرانی استرس میدی ب خودت
بیمارستانا.که بیشتر فعال میشن
زودتر دردت گرفت برو بیمارستان همون روز پذیرش میشی زنگ میزنن دکترت میاد ب من گفته ۱۵ عصر بیا ک ۱۶ سزارین شی
بیمارستان همیشه هست عزیزم استرس بدترین چیزه
ایشالا تا اون موقع تموم میشه استرس نگیر
بیمارستان ها همیشه هست عزیزم
برو شهرستان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.