۷ پاسخ

منم ۲۲ وقت سزارینمه😭 نمیدونم چیکار کنم

بیمارستان ها مگه قراره تعطیل بشه عزیزم چرا انقدر نگرانی استرس میدی ب خودت

بیمارستانا.که بیشتر فعال میشن

زودتر دردت گرفت برو بیمارستان همون روز پذیرش میشی زنگ میزنن دکترت میاد ب من گفته ۱۵ عصر بیا ک ۱۶ سزارین شی

بیمارستان همیشه هست عزیزم استرس بدترین چیزه

ایشالا تا اون موقع تموم میشه استرس نگیر
بیمارستان ها همیشه هست عزیزم

برو شهرستان

سوال های مرتبط