مامان من چهار بار عمل کرده یه بارش که خارج رحمی بوده سه بارشم زایمان داشته
دوتا سزارین ایمنه از سزارین سوم ممکنه دچار عوارضی مثل چسبندگی بشی
عمل های شکمی متعدد کلا چنین عارضه ای دارن حالا میخواد سزارین باشه کیسه صفرا باشه یا هرچیزس
سه نهایت چهار
چندتا بچه میخوای؟🥲
😓😓من اولی از دست دادم
دلم همیشه سه تا بچه میخواس
منم شنیدم میگن چهارمی رو عمودی برش میزنن
من چهارتام دیدم
تا پنج تا هم دیدم
خالم پنچمی رو سه ماه پیش اورد
میشه فک کنم بیشتر از سه تا هم آورد ولی از یه محل برش نمیشه یه جای دیگه رو برش میزنن جای قبلی رو باز نمیکنن
۳بچه میشه
به بدن مادر بستگی داره من یکی رو دیدم ۵ تا بچه سزارین کرده
۴ دیگه چهارمی رو برشش رو عمودی میزنن
بیشتر از۳هم شنیدم
ولی ظلمه ب بدن مادر
فکر میکنم سه تا
بستگی به فاصله سنیبچها و چسبندگی شما داره
نهایت ۳ الی ۴ بچه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.