۸ پاسخ

چرا انقد تند تند سونو میدی
اگه زایمان طبیعی هستی ۳۶ هفته باید بعدیو بدی
اگه سزارینی اصلا نیست بدی

من 32 هفته و یک روز رفتم 1900بود گفت خوبه

من ۳۱ هفته و ۶ روز رفتم ۱۷۸۰دکتر گفت خوبه

من ۳۱هفته و ۲روز رفتم ۱۶۷۵بود صدک ۵۰ دکترم گفت خوبه عالیه

من 31 هفته و 3 روز رفتم 1781 بود گفتن خوبه
وزن تقریبیی ک خود گهواره هم زده بود همین بود تقریبا

من ۳۲ هفته و ۲ روز ۱۶۰۰ بود😐
برای من کمه
اما برای شما فک کنم نرمال باشه

من الان ۱۹۰۰ و دکتر گفت کمه

من این هفته رفتم 900بود گفت کمه
مال تو که خوبه

سوال های مرتبط