چرا انقد تند تند سونو میدی
اگه زایمان طبیعی هستی ۳۶ هفته باید بعدیو بدی
اگه سزارینی اصلا نیست بدی
من 32 هفته و یک روز رفتم 1900بود گفت خوبه
من ۳۱ هفته و ۶ روز رفتم ۱۷۸۰دکتر گفت خوبه
من ۳۱هفته و ۲روز رفتم ۱۶۷۵بود صدک ۵۰ دکترم گفت خوبه عالیه
من 31 هفته و 3 روز رفتم 1781 بود گفتن خوبه
وزن تقریبیی ک خود گهواره هم زده بود همین بود تقریبا
من ۳۲ هفته و ۲ روز ۱۶۰۰ بود😐
برای من کمه
اما برای شما فک کنم نرمال باشه
من الان ۱۹۰۰ و دکتر گفت کمه
من این هفته رفتم 900بود گفت کمه
مال تو که خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.