اگه برای نوزادیش میخوای صفر البته بگم بعضی صفرا قوارش بزرگه بعضی کوچیک اگه کوچیک بود ۱ بگیری بهتره
وای منم میخواستم همینو سفارش بدم 😍🥰
از همین سایز ۱ بابام گرفته برا دخترم
خیلی کوچولو و نازه دلم میخواد تو دوسه ماهگی تنش کنم دخترم تیر به دنیا میاد
من سایز ۱سفارش دادم کوچولوعه🥰🥰🥰
از کدوم اپلیکشن سفارش میدی سایتشو بگو
چن زده قیمتش رو عزیزم
به نظرم واسه سال بعدش سفارش بده چون این لباس تابستونیه و امسال بچه شما هنوز واسه پوشیدن این لباس خیلی ظریف و کوچولوعه
یک سالگی
سایز ۱
برای یک سالگیش
سایز 2
چقدر خوشگله 😍😍 اسم سایتش چیه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.