بنظرتون اینو سایز چند سفارش بدم دخترم اخر مرداد ب دنیا میاد

تصویر
۱۲ پاسخ

اگه برای نوزادیش میخوای صفر البته بگم بعضی صفرا قوارش بزرگه بعضی کوچیک اگه کوچیک بود ۱ بگیری بهتره

وای منم میخواستم همینو سفارش بدم 😍🥰

از همین سایز ۱ بابام گرفته برا دخترم
خیلی کوچولو و نازه دلم میخواد تو دوسه ماهگی تنش کنم دخترم تیر به دنیا میاد

من سایز ۱سفارش دادم کوچولوعه🥰🥰🥰

تصویر

از کدوم اپلیکشن سفارش میدی سایتشو بگو

چن زده قیمتش رو عزیزم

به نظرم واسه سال بعدش سفارش بده چون این لباس تابستونیه و امسال بچه شما هنوز واسه پوشیدن این لباس خیلی ظریف و کوچولوعه

یک سالگی

سایز ۱

برای یک سالگیش

سایز 2

چقدر خوشگله 😍😍 اسم سایتش چیه عزیزم

سوال های مرتبط