۲ پاسخ

والا راحت تر میشه بخدا بزرگتر که میشن ،من تا ۴۰روزگی‌کابوس‌ بود برام بچه داری ،نمیتونستم بدون مامانم اصلا کاری کنم افسردگی گرفته بودم ولی بعد کم کم عادت میکنی و بدن هم منعطف میشه باهات،مغز بادوم درختی بگیر اسیاب کن بذار یخچال روزی یک قاشق بخور خیلی تو بنیه بدنی و روحی تاثیر داره

سلام من پودر شده زیره باآب جوشیده به دخترم میدم خیلی خوبه برای نفخ شکمش برای پسرم هم راجونه وزیره میدادم

سوال های مرتبط