۴۵ پاسخ

بچه داری واقعا... خواب ندارم😐به هیچی نمیرسم

صد در صد بچه داری

هردو سختیای خودشو داره ولی من حاضرم تموم سختی‌ها رو تحمل کنم فقط پسرم خوب شیر بخوره درد نداشته باشه

هزاااار درصد بچه داری

بچه داری

بچه داری

باراداری بخور بخاب 😈🤍

بجه داری سردرد😣💔

با اینکه بارداری به شدت سختی داشتم ، دیابت ، فشار بالا ، تیروئید ، وزن زیاد ، و هرشب انوکسا و انسولین میزدم ولی بازمممم بارداری از بچه داری راحت تر بود 😂👌🏻 همش دراز کش بودم کسی هم بهم کار نداشت الان دودقیقه خواب اروم ندارم 🥲

باردارییییی

خب معلومه بچه داری

انقدر بارداریام سخت بود که هزاربار بچه داری رو با تمام سختیش ترجیح میدم

قطعا بچه داری
تو بارداری حداقل وقت میکنی کاری انجام بدی بچه داری دیگه مال خودت نیستی اما خیلی شیرینه

زایمان😖

بچه دارییی

هر دو سخته ولی خییییلی شیرین همه این روزا میگذره واسه مامان اولیا خیلی سخته ولی منی که دختراولم بیست سالشه دارم میگم که لذت ببرید از بارداری و بچه داری چشم به هم میزنی بچه ها بزرگ میشه دلتون تنگ میشه واسه این روزا من سر دختراولم همش میگفتم خسته شدم چرا بزرگ نمیشه همش غر میزدم ولی سر این بچم دارم از لحظه لحظش لذت میبرم اولش به بچم میرسم بعد کارخونه

من بارداری پر از استرس بودم با اینکه از نظر جسمی مشکلی نداشتم اما از لحاظ روحی خیلی داغون بودم الان دارم با بچه ام عشق میکنم باورم نمیشه دارمش همه شب هایی که بی خواب میشدم میگفتم الهیی شکر پسرم کنارمه

بچه داری سخته

بارداری

قطعا که بچه داری

بچه داری
بارداری خیلی راحت بود

بخدا بچه داری😐

بچه داری مخصمادست تنها باشی😩بارداری من خوب بودخداروشکر

آخه باید ببینی بارداری راحتی داشته طرف یا نه، مثلاً خاله من 9 ماه بیمارستان بستری بود، آب میخورد بالا میورد، قطعا از اون بپرسی میگی بارداری سخت تر بوده، ولی من به شخصه بارداری راحتی داشتم و الان بچه داری واسم سخته چون خواب ندارم، به هیچ کاری نمیرسم

بچه داری

با اینکه بارداری خوبی نداشتم، ولی بچه داری خیلییی سخته😩

واس من خدایی بچه داری

بارداری واقعا استرسش برا من بیشتر بود
همینکه هیچ مدله هم خواب نمی‌رفتم و بچه فشار زیادی روی دنده هام میاورد خیلی بد بود
ولی بچه داری به نظرم همش شیرینه

بارداری بارداری بارداری حاضرم ۱۰۰تا بچه رو زایمان کنم بزرگ کنم ولی بارداری رو نیستم😂😂😂

بچه داری

بچه داریییی

مشخصه بچع داری 😑😑

باردااااری قطعها

بچه داری

امروز عصر و شام مهمون داشتم
هنوز ظرف های اونا رو نشستم مهمون شام رسید.
از پریشب تا حالا سه ساعت خوابیدم و به زور قهوه سر پام.
خدا میدونه الان درد کمر م در جه حدیه
انگار یه ماشین با ۱۰۰ تا سرعت زد بهم و در رفت.
بچه م تازه خوابید و من خدا خدا میکنم بیدار نشه دو سه ساعت
انقد درد دارم که حتی از درد نمیتونم بخوابم با این کمبود خوابم

بچه داري😫

بچه داری

بارداری

صد در صد بچه داری اونم شبا و اول صبا😩😩

بارداری 😑

من بارداری سختی داشتم😫

بارداری

وای بچه داریییی

با اين كه بارداري راحتي داشتم
اما بچه داري بارداري و اصلا دلم نميخواد برگردم

بارداری

بارداری

بخدا بارداری😐💔🔪

سوال های مرتبط

مامان آریان مهر مامان آریان مهر ۱۱ ماهگی
مامان پارسا مامان پارسا ۱۴ ماهگی