سلام عزیزم میخواستم بدونم از دکترتون راضی بودید؟اسمش نوشین نظری بود درسته؟بیمارستان چطور بود؟تمیز بود؟رسیدگیشون چطور بود؟
سلام عزیزم میخواستم بدونم شما که دکترتون نوشین نظری بوده برای زایمان زیر میزی گرفتن و اینکه اگه گرفتن میتونین بگین که چقدر هست ممنونم
حریره بادام
پوره سیب زمینی با کره و شیر خیلی خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.