۶ پاسخ

نوش جان
قیمه

ابگوشت خورد

ته چین مرغ پختم بهش میدم.غذای خودمون میدم اکثرا

قرمه‌سبزی بدون ادویه 🥰

کتلت عدس

کوکونوش جان کرد

سوال های مرتبط

مامان لِنیا مامان لِنیا ۱ سالگی
مامان دخترنازم💖😍 مامان دخترنازم💖😍 ۲ سالگی