سلام از دل نهار ماهلین گلی
عدس پلو خوشمزه 😍

تصویر
۴ پاسخ

نوش جونش عزیزم

نوشجانش عزیزم🥰

نوش جونش امروز پسر من ۱۲ بیدار شد و برای اولین بار غذاشو تا آخر خورد میخام پرواز کنم از خوشحالی 😂

نوش جونش
تو ماستش چی داره؟

سوال های مرتبط

مامان آقا آرسام مامان آقا آرسام ۱۳ ماهگی
مامان تیام کوچولو🥹🫀 مامان تیام کوچولو🥹🫀 ۱۳ ماهگی
مامان نورا مامان نورا ۲ سالگی
مامان رستا مامان رستا ۱ سالگی
مامان دلوین✨🧸 مامان دلوین✨🧸 ۱۲ ماهگی