ناهار گل دخترم
عدس پلو😋❤

تصویر
۷ پاسخ

نوش جونش
یعنی میشه منم یه روز ببینم پسرم داره اینجوری غذا میخوره
همچنان هرچی میدم عوق میزنه و اصلا نمیتونه اینجوری باید باید میکس کنم بدم اونم به زوووووور

سلام عزیزم من آتلیه آنلاین دارم کلی تمای جذاب وقشنگ دارم تم ماهگرد بارداری دندونی آشپزباشی حمام پاییزه یلدایی عیدنوروزو...کسی خواست روبیکا پیام بدین ۰۹۹۳۵۸۵۷۲۹۳

چه خوبه که اینطوری‌ می‌تونه بخوره پسر من اگه مرغ و گوشت اینطوری باشه میده بیرون باید ریز ریز باشه برنجم له قبلا بهتر بود الان انگاری بدتر شده

اینجوری میتونه بخوره؟
دختر من اصلا نمیتونه چرا

نوش جونش

میشه بگی چجوری درست کردی

نوش جونشششش😋😍

سوال های مرتبط

مامان تیام کوچولو🥹🫀 مامان تیام کوچولو🥹🫀 ۱۳ ماهگی
مامان نورا مامان نورا ۲ سالگی
مامان رستا مامان رستا ۱ سالگی
مامان آرن🤎🐣 مامان آرن🤎🐣 ۱ سالگی
مامان آقا آرسام مامان آقا آرسام ۱۳ ماهگی