عدس پلو ناهار رستا خانوم

تصویر
۶ پاسخ

نوش جونش
چه چهره ی تو دلبرویی داری
مهربونی از چهرت میباره

نوش جونش
عزیزم لهش میکنی یا همینجوری میخوره
چون من یکم ابکی تر درست میکنم

کانال غذای کودک ما در روبیکا با بیش از ۲۰۰۰ مادر ❤️
@food_babyy

زردچوبه زدین

چ ادویه ای می‌ریزی ک رنگش خوب شده

نوشجااان

سوال های مرتبط

مامان نورا مامان نورا ۲ سالگی
مامان دلوین✨🧸 مامان دلوین✨🧸 ۱۲ ماهگی
مامان آرن🤎🐣 مامان آرن🤎🐣 ۱ سالگی
مامان آقا آرسام مامان آقا آرسام ۱۳ ماهگی