۲ پاسخ

من دیروز شروع کردم بچم رفلاکسیه
با فرنی شروع کردم و قراره یکهفته فقط اینو بدم بعد حریره بادام رو اضافه کنم
تا این لحظه خوب پیش رفته و معدشم خوب کار کرده خوش اخلاق تر هم شده😂

حریره بادوم در حد یکی دو قاشق بعد بیشتر کن بعد یه هفته فرنی و کلم بروکلی پخته و هویج پخته هم بده دستش برا سرگرمی - ۵ ماهگی بنظرم خوبه من خودم دیر شروع کردم وسطای شش ماهگی شروع کردم ولی از ۷ ماهگی همه چیز حتی ماهی هم دادم

سوال های مرتبط