خانوما من حالت تهوع شدید دارم کسی راهکاری داره که یکم بهتر بشم

۴ پاسخ

من بارداری اولم سیرابی با تمبر هندی درست کردن خوردم بهترشدم اما الان هنوز تهوع ندارم وگرنه همینم میخورم چون واقعا خوبه

قرص دمیترون بخور منو فقط اون آروم کرد

من از ماما کلی راهکار گرفتم اما تاثیر زیادی نداشت در نهایت کشک و انار شیرین بهم کمک میکرد. روزی یه دونه هم قرص دیمیترون میخوردم. تا هفده چهارده اوج حالت تهوعه

هیچ راهکاری نداره متاسفانه باید دورش بگذره
ولس میتونی از ادامس نعنایی . کشک. میوه. کمپوت . مغزی جات .سیب زمینی . استفاده کنی تهوع را کم میکنه و قابل خوردنه

سوال های مرتبط