خانما دستور فرنی رو میدین

۲ پاسخ

۲ قاشق مربا خوری ارد برنج با دو استکان اب میذارید بپزه ،خواستین ارد بادام هم بزنین مقوی میشه، ده دقیقه کافیه، یه نخود نبات هم بندازین

یک قاشق مربا خوری ارد برنج رو با یک لیوان اب سرد قاطی کن تا کامل حل بشه و گوله گوله نشه یک تیکه کوچولو نبات بریز تا نفخش گرفته بشه بعد بزار روی حرارت مدام هم بزن تا به قوام برسه

سوال های مرتبط

مامان 💗💗شیدا 💗💗 مامان 💗💗شیدا 💗💗 ۸ ماهگی
مامان مرسانا❤🧿 مامان مرسانا❤🧿 ۱۱ ماهگی
مامان پویان جون مامان پویان جون ۸ ماهگی
مامان پسرکوچولو مامان پسرکوچولو هفته سی‌وسوم بارداری