خانما دستور فرنی رو بگید

۲ پاسخ

آرد برنج با اب قاتی کن بزار روی شعله تا به غلظت فرنی برسه. بزار کنار سرد بشه اگه شیر خودتو میدی یکم شیر خودتو بریز توش اگه شیر خشک میدی یکم شیر خشک بریز توش. اصلا هم نه نبات و نه هیچ شیرین کننده دیگه ای بهش نزن. دکتر گفت

من یه قاشق چای خوری ارد برنج رو با یه کوجولو نبات یک استکان شیر مخلوط میکردم میزاشتم رو شعله کم کم هم میزدم به قوام میرسید
اگر دیدی سفت شد نصف استکان اب اضافه کن

شیر پاستوریزع تا ۱ سالگی بهتره و موقع پخت فرنی با اب مخلوط بشه مثلا من ۱ و نیم قاشق چای خوبی ارد برنج میریختم ۱ استکان شیر نصف استکان اب بعد میپختم براش

سوال های مرتبط

مامان خانوم مامان خانوم ۸ ماهگی
مامان 💗💗شیدا 💗💗 مامان 💗💗شیدا 💗💗 ۸ ماهگی
مامان پناه کوچولو مامان پناه کوچولو ۱۶ ماهگی
مامان پویان جون مامان پویان جون ۸ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱۰ ماهگی
مامان 💗💗شیدا 💗💗 مامان 💗💗شیدا 💗💗 ۸ ماهگی
مامان پسرکوچولو مامان پسرکوچولو هفته سی‌وسوم بارداری