خانما دستور فرنی لطفا

۱ پاسخ

دوتا ق مربا خوری اردبرنج و یک نصفه لیوان اب جوشیده خنک شده بریز هم بزن حل ک شد بذا رو گاز بعاب دار ک شد خاموش کن بعد اگه تازه شروع میکنی دو ق مرباخوری فرنی بریز و با ۱۵ سیسی شیرخشک قاطی کن اگه دکترش اجازه میده دو قطره هم روغن زیتون بقیه فرنی هم بذا یخچال تو دو روز تمومش کن

سوال های مرتبط

مامان پسر اخمو😼 مامان پسر اخمو😼 ۱۴ ماهگی
مامان خرفه مامان خرفه ۷ ماهگی
مامان مهیادم🩵 مامان مهیادم🩵 ۱ سالگی
مامان مرسانا❤🧿 مامان مرسانا❤🧿 ۱۱ ماهگی
مامان اهورا مامان اهورا ۱۶ ماهگی