۱ پاسخ

آرد برنجو با آب قاطی کن بزار رو حرارت کمی بهش کره اضافه کن قوام ک اومد بریز تو ظرف غذاش سرد شد بهش شیر خشک یا شیر خودتو اضاف کن رقیق شه

سوال های مرتبط

مامان نخودچه 🩵 فرهان مامان نخودچه 🩵 فرهان ۱۶ ماهگی