۲ پاسخ

برا طعمش اگ تازه شرو کردی از شیر خودت اگ میدی یا شیر خشک استفاده کن

اگ اولین باره میخوره غلظتش باید یکم از شیری ک میخورده بیشتر باشه

آرد برنجو با آب سرد مخلوط کن بذار رو حرارت
وقتی ب غلظت دلخواهت رسید خاموشش کن

سوال های مرتبط