دستتون درد نکنه
توضیحات
اول یه قاشق اردو تو یه لیوان شیر سرد تو قابلمه مخلوط کن که قشنگ حل بشه بعد نبات کوبیده هم ب میزان لازم بریز توش رو شعله ملایم شور بدع تاغلیظ شه مثل فرنی و تمام
بفرما
خودت درست میکردی بهتر بود
یه قاشق چایخوری آرد برنج با یک لیوان آب قاطی کن بزار رو گاز که به قوام برسه من یه ذره نبات هم میکنم داخل شون
روزا اول در حد یکی دو قاشق چایخوری باید بدی همم فرنی رقیق باشه
ی قاشق چای خوری ارد برنج با نصف استکان اب میزاری رو شعله ی کم سفت ک شد خنک میشه شیرخودت یا شیرخشک اضافه کن رقیق بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.