خانوما ارد برنج گرفتم چطور فرنی درست کنم

۳ پاسخ

من سرلاک فرنی گرفتم

شکر نزن ، لزومی نداره شیرین کنی
ی قاشق سرخالی ارد برنج و یک لیوان پر آب سر با هم قاطی کن بعد بزار روی شعله ی کم تا قوام بیاد

من نصف قاشق غذا خوری با یه لیوان آب جوشیده یا یه نصف قاشق چایخوری شکر باهم می‌زارم رو گاز هم میزنم با شعله کم تا یکم غلیظ بشه

سوال های مرتبط

مامان عشق دلم مامان عشق دلم ۱ سالگی
مامان آرسام مامان آرسام ۱ سالگی