۱ پاسخ

برنج رو بشوروخشک کن وآسیاب کن یه قاشق چایخوریشو بریز تو یکم آب در حد ۴دقه بجوشه غلیظ شد خاموش کن وقتی سرد شد باشیرخودت یاشیرخشک رقیقش کن.بادام رو هم شب قبل خیس کن صب پوستشوبگیرو خشک کن وآسیابش کن مثل همون فرنی یه قاشق چایخوری ازش بریز تو آب که غلیظ بشه

سوال های مرتبط