خانما دستور فرنی آرد برنج لطفا ؟

۲ پاسخ

یک قاشق مربا خوری آرد برنج و نصف استکان آب ترکیب کن و روی شعله ملایم بزار و مرتب هم بزن وقتی غلیظ شد بریز توی ظرف بزار سرد بشه بعد یه قاشق یا کمتر شیرخشک یا شیرخودت اضافه کن من یه قند کوچیک هم میندازم توی ظرف وقتی روی حرارته که خوشمزه تر بشه

سلام برنج رو یه شب بخیسون صب بشور بزار داخل سبد آبش بره دیدی رو به خشکی هس اسیاب کن الک کن یه قاشق آرد برنج با آب بزار بپزه

سوال های مرتبط

مامان پسر اخمو😼 مامان پسر اخمو😼 ۱۴ ماهگی
مامان آینده❤️ مامان آینده❤️ ۱۶ ماهگی
مامان آرتین🤍 مامان آرتین🤍 ۱۴ ماهگی