۱۰ پاسخ

من دوروزه میدم تاثیری ندیدم🤦🏻‍♀️

من میدم اون ده روز اولی ک دادم بنظرم بهتر شده بود ..ولی الان باز دوباره حس میکنم مث قبل شده بالا میاره همش نفسش میگیره تو خواب...نمی‌دونم عادی شده براش دیگ یا چی

دکترش کیه

من دادم خیلی بهترشد

یه پودر دو وعده تواب حل میکنم میدم هروعده یه قاشق چایخوری تو مثلا ۲۰ سی سی آب درسته؟

من دادم بد نبود ولی عوض کردم الان نکسیوم میدم خوبه

چقدر میدید شما

اره منم میدم دکتر گفت تا ۲ یا ۳ ماهگی بده

آره من میدم خوبه قبلا خیلی می‌آورد بالا

اره من میدم خیلی تاثیر داره دکتر ب شما گفته چقدر بدین

سوال های مرتبط