البته از اول همش دارو میخورده
۶ماهه اقدامم
هم تحرکش پایینه هم هم مورفولوژی دی اف ای
من شوهرم دو ماه دارو خورد ولی الان ۴ ماهه گذشته فعلا ک همچنان دارم پریود میشم شاید این ماه ای یو ای کنم
مال شوهر من دو😩😩
تحرک Aدو
بی ۱۷🥹🥹🥹
منم مورفولوژی چهار میخام برم ای یو ای تحرک ای صفر بی ۳۵ تعداد۱۸۰میلیون
منم مثل شما میخوام با مورفولوژی ۳
ای یو ای کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.