۸ پاسخ

البته از اول همش دارو میخورده

۶ماهه اقدامم

هم تحرکش پایینه هم هم مورفولوژی دی اف ای

من شوهرم دو ماه دارو خورد ولی الان ۴ ماهه گذشته فعلا ک همچنان دارم پریود میشم شاید این ماه ای یو ای کنم

مال شوهر من دو😩😩

تحرک Aدو
بی ۱۷🥹🥹🥹

منم مورفولوژی چهار میخام برم ای یو ای تحرک ای صفر بی ۳۵ تعداد۱۸۰میلیون

منم مثل شما میخوام با مورفولوژی ۳
ای یو ای کنم

سوال های مرتبط