۳ پاسخ

واسه شوهر منم همینه فقط مورفولوژی یک هستش

گلم تنها مشکل همسرت اینه اسپرم شکل وتحرک خوبی ندارد بقیه چیز ها خوبه تعداد و.....خوبه

اسپرم همسرمن خیلی بدتر این جواب آزمایشست دکتر برام iui نوشته
ایشالله که جواب میگیری

سوال های مرتبط