تو چهارماهگی وزن ۷ کیلو خوبه؟

۶ پاسخ

اره خوبه

دختر من الان ۷ کیلوعه عزیزم

من دخترم ۷ و ۸۰۰ بود بهداشت گفت خیلی عالیه

مبینا جان ی سوال از موقع دوماهگی ک واکسن بچتو زدی شکمش مرتب هرروز تا الان کار کرده؟

شیر خشک یا شیر مادر؟؟
وزن تولدش چقدره

بستکی ب وزن تولد داره گلم

سوال های مرتبط