۷ و نیم کیلو برای چهارماهگی چطوره؟؟؟

۷ پاسخ

عالی.

عالیه عالی بهتر از این نمیهش

عالیه

اره عزیزم دختر منم همینقد بود قد پسرت چطوره؟ من چون دخترم قدش بلنده تپلی توش دیده نمیشه

عالیه ماشالا شیر خودتون میخوره

عالیه

عالیه

سوال های مرتبط

مامان جانان مامان جانان ۶ ماهگی
مامان هیرادجون مامان هیرادجون ۶ ماهگی
مامان رضاوآیدا مامان رضاوآیدا ۱۰ ماهگی
مامان رایان مامان رایان ۱۴ ماهگی