چطوره🐣🙃😍
#چهارماهگی

تصویر
۴ پاسخ

ایده خوبیه👌🏻
فقط اگه با کروسانه جدا عکس بگیری بهتره چون خیلی دیده نمیشه تو عکس

خیلی قشنگه ولی کروسان رو وردار بعدا ی عکس تکی با اون بگیر ازش چون ب تم نمیاد

اهان اچار همونه

خب چهارش کو

سوال های مرتبط

مامان رضاوآیدا مامان رضاوآیدا ۱۰ ماهگی
مامان رایان مامان رایان ۱۴ ماهگی