مامانا واکسن چهارماهگی چطوره؟

۳ پاسخ

ازدوماهگی سبک ترعزیرم

خیلی راحته

من امروز زدم فعلا ک خوبه راحته دوماهگیش کمی گریه داشت دوساعت بعد الان ندارع

سوال های مرتبط

مامان رضاوآیدا مامان رضاوآیدا ۱۰ ماهگی
مامان نورا🫀 مامان نورا🫀 ۱۱ ماهگی
مامان پناه👧🏻🍭🍼 مامان پناه👧🏻🍭🍼 ۱۰ ماهگی
مامان جوجو

 🍭 مامان جوجو 🍭 ۱۵ ماهگی