مامانا واکسن چهارماهگی چطوره بچه خیلی اذیت میشه؟

۴ پاسخ

از دوماهگی راحت تر بود

بچه منکه اذیت شد از الان استرس شش ماهگیشو دارم

منم چند روز دیگه وقت واکسنشه دوماهگی خیلی گریه کرد از الان استرس اینو دارم

از٢ماهگي راحت تره

سوال های مرتبط

مامان رضاوآیدا مامان رضاوآیدا ۱۰ ماهگی
مامان رایان مامان رایان ۱۴ ماهگی