۵ پاسخ

از ۲ ماهگی خیلی راحت تر بود

من دیروز زدم خداروشکر تا الان که اذیت نشده

بنظر من دوماهگی سخت تر بود
امیدوارم بسلامتی و راحت بگذرونی عزیزم

نه به نظرمن که ازدوماهگی سبک تربود

گروه چالش لاغری داریم برای مامانای خوشگلی ک میخان ب وزن دلخواهشون برسن هرکسی میخاد شرکت کنه ب ایدی روبیکای من پیام بد🧡🌼✨




✳️✳️✳️✳️


رژیم از شنبه شروع میشه🌪️

ایدی: @melodi780

سوال های مرتبط