از ۲ ماهگی خیلی راحت تر بود
من دیروز زدم خداروشکر تا الان که اذیت نشده
بنظر من دوماهگی سخت تر بود
امیدوارم بسلامتی و راحت بگذرونی عزیزم
نه به نظرمن که ازدوماهگی سبک تربود
گروه چالش لاغری داریم برای مامانای خوشگلی ک میخان ب وزن دلخواهشون برسن هرکسی میخاد شرکت کنه ب ایدی روبیکای من پیام بد🧡🌼✨
✳️✳️✳️✳️
رژیم از شنبه شروع میشه🌪️
ایدی: @melodi780
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.