عه لباس پسر من
سلام عزیزم .خوب بود خداروشکر روز اول یکم تب کرد ک با قطره پارکید کنترل شد
پسرمن یکم اذیت شد برعکس دوماهگیش که اصلااا نفمید چیشده
چرا هدفون زدین براش اذیت نشه سنگینه؟!
من دوروز پیش زدم دیر زدم یه ماه چون دوماهگیشو دیر زدم واکسنش یه تب خیلی خفیف داشت ک با پاراکید و پاشویهه رد شد ولییییییی منن یه غلطی کردم اومدم به بچم برای اولین بار سرلاک برنج دادم اونم افتاد به استفراغ شدید وای چشمت روز بد نبینه واکسن که کلا تب میاره از این طرفم این استفراغ داشت نمیتونست شیر بخوره اب بدنش کم شده بود بیحال بود و تب کرد . بگو اخه احمق وقتی بچه واکسن زده چرا میای تست میکنی . خلاصه واکسن سبکیه من تقصیر خودم شد سخت گذشت
ماشاالله به این گل پسر ❤️❤️❤️
پسر منم واکسن دوماهگی یکم جای واکسن درد داشت و تب نداشت واکسن چهار ماهگی سبک و تر راحت تر بود اصلا اذیت نشد فقط فرداش یکم حالت حساسیت روی پوستش قرمز شد که زودم رفت
ایشالا راحت میگذره
دختر من دو ماهگی فقط دو سه ساعت آول اذیت کرد ول چهارماهگی فقط گریه کرد موقع تزریق دیگه اذیت نداشت
ماشالا بهشچند کیلوعه؟ شبر خودت رو میدی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.