اره عزیزم
دختر من یکم نق زد برا واکسن دو ماهگیش
برا ۴ ماهگیش فقط تو مرکز بهداشت گریه کرد
دختر من هر دو تا تب داشت ولی احساس می کنم چهار ماهگی سبک بود
رایان هم تو دوماهگی تب که نکرد و روز اول بیقرار بود فقط، چهارماهگی هم براش سبک تر بود حتی
بله عزیزم انشالله که تب نمیکنه...دخترمنم ۲ماهگی تب نکرد یکم بیحال بود توچهارماهگی هم خداروشکر تب نکرد خوب بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.