من سره همه واکسن ها با اینکه بهداشتیای بی سواد میگفتن استا قبلش نده ولی دکترش میگف از توو خونه استا بده و همیشه دادم ،ب نوبه خودش واکسنا اوکی بودن
پسر من دو خیلی اذیت شد ۴خیلی راحت بود براش
من خیلی استرس دارم میخوام فردا واکسن دخترم بزنم ۲ماهگیش
چهار ماهگی میگن بیشتر اذیت میهش
پسر منم واکسن دو ماهگی براش خیلی راحت بود ولی چهارماهگی خیلی اذیت شد و تب کرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.