۵ پاسخ

۴ ماهگی خیلی راحته

۴ماهگی خیلی سبک تره البته بچه ها باهم فرق دارن

من امروز بردم زدم.فردا وقتش بود،چون تعطیلی بود امروز از بهداشت زنگ زدن گفتن بیار .میگن که سخت تر از ۲ ماهگیه

ان شاالله که اذیت نمیشه..دختر من سرواکسن دوماهگی اذیت نشد اما چهارماهگی خیلی گریه کرد و تا دو روز تب داشت

۴ ماهگی برا من خیلی سبک تر از ۲ ماهگی بود

سوال های مرتبط