بچه ای که واکسن اولی اذیت نشه بقیه واکسن ها هم سخت نیستن براش
من ک اصلاا تبم نکرد
برای پسر من ۴ خیلی آسون بود چون مرتب هر ۵ دقیقه کمپرسرسرد میزاشتم اما ۶ ماهگی خیلی سخت بود تبش قطع نمیشد پاهاش درد زیاد داشت
نه خداروشکر واسه پسره منم مثه دوماهگی بود اذیت نداشت زیاد
بستگی ب بچه داره نگران نباش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.