۵ پاسخ

بچه ای که واکسن اولی اذیت نشه بقیه واکسن ها هم سخت نیستن براش

من ک اصلاا تبم نکرد

برای پسر من ۴ خیلی آسون بود چون مرتب هر ۵ دقیقه کمپرسرسرد میزاشتم اما ۶ ماهگی خیلی سخت بود تبش قطع نمیشد پاهاش درد زیاد داشت

نه خداروشکر واسه پسره منم مثه دوماهگی بود اذیت نداشت زیاد

بستگی ب بچه داره نگران نباش

سوال های مرتبط