۲ پاسخ

برای پسر من راحت بود مثل دو ماهگی مراقب تبش باش البته پسر منم تا ۳۷.۵میرقت میوردمش پایین

نه راحته خیلی سبکه
پسرمنم دوماهگی خیلی اذیت شد
ولی چهارماهگی خداروشکر خیلی سبک بود

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان🤩 مامان نفس مامان🤩 ۱۶ ماهگی