۳ پاسخ

دوماهگی ما خوب بود خداروشکر
تا ببینیم چهارماهگی چطوره کاش اینم سبک باشه

برای پسر من دو ماهگی وحشتناک بود تا سه روز همش گریه بی خوابی درد داغونش بچه ام ولی چهار ماهگی نگم بهت ماشاالله عالیه اصلا نفهمیدم هیچی

براما که ۴ماهگی فقط سه ساعت اول یه خورده گریه واینا کرد بعدش دیگ انگار واکسن نزده بودیم😂
ولی دوماهگی دهنمون سرویس شد

سوال های مرتبط