واکسن چهارماهگی چطوره خیلی درد داره؟

۳ پاسخ

دوماهگی خوب بود‌
چهارماهگی بیشتر اذیت شد فقط پاهاش نباید سرد بشه و استامینفون بهش بده که بخوابه
کلا یکروزونصفی دردداره

من از الان اسنرسشو داره ۱۷همین ماه باید بزنه دخترم

برای من از دو ماهگی خیلی سبک تر بود

سوال های مرتبط

مامان نیلماه مامان نیلماه ۱۷ ماهگی
مامان تربچه💚 مامان تربچه💚 ۷ ماهگی
مامان رضاوآیدا مامان رضاوآیدا ۱۰ ماهگی
مامان رایان مامان رایان ۱۴ ماهگی
مامان محمدو مهراد مامان محمدو مهراد ۱۰ ماهگی
مامان آریامهر🫀 مامان آریامهر🫀 ۴ ماهگی
مامان 👼arad💕 مامان 👼arad💕 ۱۴ ماهگی