واکسن چهارماهگی درد پاهم داره؟؟

۱۱ پاسخ

آره من دخترم امروز زد سه تا یه پاش خیلی درد میکنه 😕

روزی که پسرم واکسن زد من مدام پاشو تکون میدادم و باهاش بازی میکردم
چون میگن وقتی تکون بدین واکسن تو بدنش پخش میشه و دیگه پادرد نداره ، فقط باید تبش چک بشه
رادمان اصلا درد پا نداشت ، فقط ۳روز مدام تبشو چک میکردم
روز دوم و شب دوم تبش هی زیاد میشد که پاشویه میکردم ، واسه شب هم پیاز گذاشتم تو جورابش و خداروشکر کنترل شد کامل
خودت سعی کن بغلش نکنی چون طبع بدنتون یکیه باعث بالا رفتن تب پسرت میشه

پسر منم یه روز کامل پاش درد میکرد

من دیروز واکسن زد دخترم خیلی گریه کرد پاشو ک تکون می‌داد جیغش میرف هوا ولی امروز بهتر بود

پسر من فقط تب کرد

اره خیلییی

آره واسه دختر من یکم درد داشت

پسر من درد نداشت.تب کرد

اره پسر من امروز زد خیلی گریه میکنه پاش که تکون میخوره

اره عزیزم ،پسرم درد پا داشت اذیت شده بود

آره پسر من یه پاش نتونست تکان بده

سوال های مرتبط

مامان تربچه💚 مامان تربچه💚 ۷ ماهگی
مامان محمدو مهراد مامان محمدو مهراد ۱۰ ماهگی
مامان نیلماه مامان نیلماه ۱۷ ماهگی
مامان 👼arad💕 مامان 👼arad💕 ۱۴ ماهگی
مامان دلوین وتودلی🧸 مامان دلوین وتودلی🧸 ۱۲ ماهگی