س خانما واکسن چهارماهگی درد داره یانه

۵ پاسخ

کاش نبودن این واکسنا عق

دختر من خیلی اذیت شد‌خیلی درد داشت

واسه پسر من هم درد ک طبیعیه هم تب داشت..کلا سنگین بود خیلی

معلومه درد داره . امپوله دیگه

آره درد که داره اما مونده به بچه بخواد چقدر اذیت بشه بچه اس خیلی اذیت میشه بچه اس کم اذیت میشه

سوال های مرتبط

مامان نیلماه مامان نیلماه ۱۷ ماهگی
مامان تربچه💚 مامان تربچه💚 ۷ ماهگی
مامان محمدو مهراد مامان محمدو مهراد ۱۰ ماهگی
مامان آریامهر🫀 مامان آریامهر🫀 ۴ ماهگی
مامان نفس مامان🤩 مامان نفس مامان🤩 ۱۶ ماهگی
مامان 👼arad💕 مامان 👼arad💕 ۱۴ ماهگی
مامان دلوین وتودلی🧸 مامان دلوین وتودلی🧸 ۱۲ ماهگی